VACATURE
Administratief medewerker binnenvaart
INTRODUCTIE
Een compleet dossier, heldere overzichten en kloppende facturen – daar draait het om in onze administratie. Voor onze binnenvaart-/duwvaart afdeling zoeken wij een administratief medewerker die niet alleen nauwkeurig werkt, maar ook energie haalt uit structuur, samenwerken én het water.
Ons bedrijf groeit, en daarmee ook het belang van een sterke administratieve basis. In deze functie zorg jij dat alles achter de schermen soepel loopt, zodat de operatie vaart kan blijven maken.
WAT GA JE DOEN?
- Verzamelt en controleert gegevens over gevaren reizen en werktijden van duwboten en walschippers
- Verwerkt inkomende informatie per mail en telefoon en schakelt actief bij ontbrekende gegevens
- Stelt verkoopfacturen op en controleert inkoopfacturen
- Houdt overzichten, dossiers en systemen dagelijks bij
- Denkt mee over verbeteringen in werkwijze en administratieve processen
WIE BEN JIJ?
- Hebt ervaring met Office 365 en voelt je thuis in Excel en Outlook
- Bent communicatief vaardig en belt net zo makkelijk als je mailt (of appt)
- Werkt nauwkeurig en hebt affiniteit met cijfers en processen
- Houdt overzicht, ook als er veel tegelijk binnenkomt
- Bent beschikbaar voor minimaal 24 uur per week
WAT BIEDEN WIJ JOU?
- Een vaste plek in een hecht team binnen een groeiende organisatie
- Moderne werkplek mét eigen fitnessruimte en ruimte voor ontspanning
- Marktconform salaris en goede secundaire arbeidsvoorwaarden
- Vaste aanstelling bij gebleken geschiktheid
- Volop mogelijkheden om jezelf verder te ontwikkelen binnen ons familiebedrijf
STAP JIJ BIJ ONS AAN BOORD?
Maak jij graag onderdeel uit van een familiebedrijf en wil je verzekerd zijn van een moderne werkplek met uitzicht op Het Scheur? Solliciteer dan nu!
Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld.
MAAK KENNIS MET REDERIJ DE JONG
Sollicitatieformulier
Hulp bij het invullen?
Ik help je graag.
PELGER DE JONG
Operationeel directeur
+31 (0)10 231 15 55
pelger@rederijdejong.nl
WAT GA JE DOEN?
- Verzamelt en controleert gegevens over gevaren reizen en werktijden van duwboten en walschippers
- Verwerkt inkomende informatie per mail en telefoon en schakelt actief bij ontbrekende gegevens
- Stelt verkoopfacturen op en controleert inkoopfacturen
- Houdt overzichten, dossiers en systemen dagelijks bij
- Denkt mee over verbeteringen in werkwijze en administratieve processen
WIE BEN JIJ?
- Hebt ervaring met Office 365 en voelt je thuis in Excel en Outlook
- Bent communicatief vaardig en belt net zo makkelijk als je mailt (of appt)
- Werkt nauwkeurig en hebt affiniteit met cijfers en processen
- Houdt overzicht, ook als er veel tegelijk binnenkomt
- Bent beschikbaar voor minimaal 24 uur per week
WAT BIEDEN WIJ JOU?
- Een vaste plek in een hecht team binnen een groeiende organisatie
- Moderne werkplek mét eigen fitnessruimte en ruimte voor ontspanning
- Marktconform salaris en goede secundaire arbeidsvoorwaarden
- Vaste aanstelling bij gebleken geschiktheid
- Volop mogelijkheden om jezelf verder te ontwikkelen binnen ons familiebedrijf
Sollicitatieformulier
Hulp bij het invullen?
Ik help je graag.
PELGER DE JONG
Operationeel directeur
+31 (0)10 231 15 55
pelger@rederijdejong.nl